fredag 23 februari 2007

Då har man alltså blivit med blogg...

Kunde inte somna igår på grund av en sjuk skrikande 2-åring som inte alls tyckte att vi skulle sova. Halva natten låg jag vaken och funderade, och kom in på det här med bloggar, och bestämde mig för att också bli en bloggare.

Jag är en obotlig garnoman, samlar på allt som liknar garn. Hoppas på att en vacker dag få tid över till att sticka av det. Men man kan ju alltid gå och känna på det, och titta på det då och då, fantisera om vad det någon gång ska få bli för fint.

Här tänkte jag dela med mig lite av mina ideer, projekt och tankar. Har lovat mig själv att ta minst en halvtimme varje dag till att sticka, oavsett vad som borde komma före. Okej, familjen går före, tänkte mer på tvätt och disk och sånt där tråkigt.

Inga kommentarer: