tisdag 30 september 2008

Ångest!!!


Jag har stickångest. Jag har tusen saker jag vill sticka, men vet inte vart jag ska börja. Just nu plockar jag fram ett garn, lägger tillbaka det, och fram med nästa. Istället stickar jag en massa disktrasor i väntan på att jag ska bestämma mig.
Jag åker på semester om en dryg vecka, och då vill jag ju såklart ha en kul stickning med mig. Något lite mer seriöst är just disktrasor. Det lutar åt ett par strumpor, eller en sjal, eller en halsduk. Nä, jag får nog blunda och peka på nåt i min långa stickkö. Just nu håller jag på med en EntraFake cloth. Tänkte försöka få den klar idag, och imorgon vill jag börja på något riktigt kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för det fina hemlispaketet det överträffade med råge förseningen

Margitaaa

Sanna sa...

Vad skönt att du tyckte om det. Ska bli spännande att se vad du gör av det.