onsdag 14 mars 2007

Det var ett tag sedan...

Längesedan jag var här inne sist. Har äntligen gjort klart det sista paret raggsockar för denna vintern. Nu ska jag bara ägna mig åt sånt jag tycker är kul, men har insett att man inte alls får gjort så mycket som man skulle kunna önska, därför gäller det att välja projekt med omsorg. Dessa sista två veckorna i mars ska jag försöka att göra klart så mycket som möjligt som ligger och samlar damm, sen ska jag kolla igenom mina garnlager för att se vilka garner jag har som passar in i Project Spectrums nästa 2 månaders period, dvs gult, grönt och rosa. Har antagligen mest rosa garner, men det ska bli spännande att se. Har glömt vad jag har liggande.

Har även gjort klart grytlappen till min "grytlappskompis", den ska bara packas, sen åker den iväg med posten. Såhär ser den ut. Hoppas att hon kommer att gilla den. Mönstret har jag hittat på under tiden jag har stickat den.

Inga kommentarer: