fredag 16 mars 2007

Ännu ett färdigt objekt


Jag har gjort färdigt min väska, det var en sån där riktig TV-stickning. Bara räta maskor hela tiden, men ibland är det så himla skönt att slippa tänka, att bara få sticka på i godan ro.Jag gillar den, om det sedan beror på att jag har väskmani, eller om jag verkligen gillar den, det lär jag väl snart komma på.

Nu är jag jättesugen på att virka något, tänkte på ett par vita grytlappar, eftersom jag inte har gjort något vitt, och har bestämt mig för att göra minst en sak av varje färg till Project Spectrum.

Igår fick jag min Secret Pal, det är så himla spännande, det är första gången jag är med, och tar detta på största allvar. (Bra ursäkt för att själv få köpa nytt garn. Om man nu måste beställa hem blir det ju onödigt dyrt porto bara för den sakens skull) Visst håller ni väl med.

Inga kommentarer: