onsdag 21 november 2007

Korknissar

Salina sjalen är färdig och ligger just nu på blockning. Bilder kommer när den är helt klar.

Har letat runt lite på nätet och hittat världens sötaste små tomtar. Korknissar av manne. Såna skulle man ju kunna ha hur många som helst av. Det får bli nästa projekt, sen måste jag bara avsluta småtjejernas julklappströjor.

I början av hösten hade jag en superlång lista på allt jag skulle sticka i julklappsväg, nu fyra veckor innan jul inser jag att det inte kommer att bli så. De enda julklappar jag påbörjat är just dessa tröjor. Varför lär man sig aldrig.

The Salina Shawl is done, and is right now being blocked, I`ll add a picture when it´s a really FO.

Have been looking around and found this cute little santas. Korknissar av Manne. I could have thousands of them. That´s my next project, and after that I have to finish my girls sweaters for Christmas.

Earlier this autumn a had a very long list of items i should knit for Christmas, now only four weeks left, I can realize that I won`t give any knitting gifts away. Why can I never learn.

Inga kommentarer: