onsdag 7 november 2007

Nytt Hemlispaket


Tack Hemlis för det fina paketet. Precis vad jag behövde nu, en bra bok att koppla av med (och ett gott choklad), och strumpgarn kan man bara inte få för mycket av. Dessutom i min älsklingsfärg blått. Har aldrig förr stickat med bambustickor till strumpor, men kan tänka mig att det är jättebra. Har bara vanliga bambustickor och dem älskar jag.


Jag fick ett mail av dig för ett tag sen, och svarade på det men är osäker på om det gått fram. Min mailbox har strulat i snart 2 månader. Det verkar inte som om några mail jag skickar kommer fram. Håller på att byta till annan adress.


Ska försöka uppdatera min sida lite nu så fort som möjligt. Har varit sjuk och legat på sjukhus i flera perioder sen början på oktober. Nu är jag frisk igen och hoppas att allt går tillbaka till vanlig ordning.

Tack än en gång, nu ska jag gå och läsa och smaska lite choklad.

This message was for my Swedish Secret Pal only

I have been sick and have spent a lot of time at hospital since the beginning of October, but I think I`m well again, and will try to update my blog very soon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad glad jag blir att du tyckte om innehållet. Tänk att någonstans kände jag på mig att det var något som inte stämde. Krya på dig nu och hoppas du får lite lugn för läsning och stickning!
Ditt svar kom fram. Jag kommer nog att maila fler gånger, men min mail krånglar också. Jag är lite nyfiken på alla dina aktiviter med hästar o s v.