onsdag 13 februari 2008

Ett litet, litet FO

Det har inte blivit mycket stickning på sistone. Vi har varit sjuka en hel del, och jag åkte på influensan. Men influensan lämnade kvar värk i hela kroppen som inte vill släppa. Jag har varit bra i mina händer i flera år, och jag hoppas att detta släpper igen, för jag kan knappt hålla i ett par stickor för tillfället. Har stickat en liten disktrasa för att pigga upp köket lite, men annars tittar jag mest på mina garner för tillfället. Försöker mig på lite strumpstickning, men klarar bara ett par varv varje dag.



A tiny little FO
I haven`t been much knitting lately, we have been sick and I got the flu. The flu left me with pain in my hands and I can hardly hold the needles at the moment. I have had problems with my hands before and I hope It`s getting better soon. I made a little dishcloth, but I`m spending more time just looking at my yarns at the moment. Try to work a little on my socks everyday, but I can only make a few rows.

1 kommentar:

Eva i Halmstad sa...

Så tråkigt med värken, de är ju rätt vanligt att man får ont i kroppen när man har influensan, så de är bara att hoppas att de släpper snart.
Ha de så gott du kan.
Eva.