torsdag 31 januari 2008

Monkey - FO


Mina Monkeys, som är januari sockor för Stickameras sockklubb är klara. Trodde aldrig att jag skulle hinna i tid. Har hela tiden stuckit emellan med andra projekt. Började på den sista sockan i måndags, så stickorna har gått varma. Det var ett kul mönster att sticka och sockorna sitter perfekt. Så var det dags att leta garn till februari projektet. Eftersom jag tänkt delta i Projekt Spektrum i år också, så får jag väl se om jag har något sockgarn som går i färgerna rött, rosa eller orange, som är februari och mars färger. Ska försöka hinna med ett projekt i varje färg tänkte jag.


2 kommentarer:

Carola sa...

Hej Tjejen,

Du har fått en liten award av mig ..

http://kariola70.blogspot.com/2008/02/you-make-my-day-award.html

Anonym sa...

meget interessant, tak