torsdag 14 augusti 2008

Min första Dotee Doll

Jag har alltid tyckt att det verkat så tramsigt med dessa dockorna, men det verkar som om hälften av jordens befolkning är besatta av dem, så jag var ju tvungen att testa jag med.
Jag antar att jag är fast jag också, för jag har redan påbörjat en ny. Den var super rolig att göra, dessutom ett bra tillfälle att bli av med liggande rester av tyg, garn, pärlor etc. Jag tycker att hon är riktigt söt.

Just nu känns det som om jag har tusentals olika saker jag vill göra. Sy, sticka, virka, göra smycken mm. Önskar att det skulle finnas ett par timmar till på varje dygn.

Började faktiskt på en ny stickning igår. En top till mig själv. Ett snabbprojekt (hoppas jag) med stickor nr. 10, och garnet Salsa från Drops. Foto kommer så småningom.

2 kommentarer:

Frida sa...

Blev det nån mer väska? Nyfiken är man ju :-)

Sanna sa...

Jag har sytt en väska till, men tror du inte jag glömde fota den? Och nu är det för sent för jag har gett bort den. Typiskt va?