måndag 11 augusti 2008

Mormorsrute stadiet är passerat


Jag har virkat min första duk. Lite sned och krokig, men jag är ändå stolt över den. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna virka något annat än mormorsrutor. Jag brukar alltid lyckas få för många stolpar, sen liknar det något helt annat än det borde. Jag tror nog att jag ger mig på fler virkprojekt så småningom. Detta var ju kul!
Vad har jag annars gjort all denna tid när jag inte bloggat? Haft semester, och att vara hemma hela sommaren med barnen kräver sitt. Vi har inte kunnat göra så mycket eftersom vi har haft valparna. De åkte i samma veva som semestern tog slut. Nu har jag bara en liten valpsing kvar, och han får stanna. Milton bröt benet när han var 5 veckor, och han har blivit lite speciell.
Nu är som sagt semestern slut och jag får väl dyka in i pappershögarna i stället för att sitta här och blogga.

2 kommentarer:

Frida sa...

Fin duk! Ska du på stickcafe imorgon? Tänkte ta mig dit, men tycker det är lite jobbigt när man inte känner nån. Men dig o Carola har jag ju träffat 1gång iallafall :-)

Sanna sa...

Jag ska dit, och jag är ganska övertygad om att Carola också kommer. Hade varit kul om du kom, längesen vi sågs. Vill du kan vi ju ses utanför.