söndag 8 juli 2007

Mina Jaywalkers är färdiga





Äntligen har jag avslutat mina Jaywalkers och jag älskar dem. De ser ut precis så som jag hoppades på när jag såg garnet, och jag är glad att jag valde just detta mönstret. Det kändes lite konstigt att göra något helt färdigt innan nästa projekt påbörjats, men nu är jag äntligen igång med sockarna till sockbytet. Det blir ett par Sweet Pea socks, ett himla kul mönster att sticka. Kommer nog att sticka ett par till mig själv också sen när jag har ett par stickor lediga. Funderar på ett av de garnerna som jag färgade själv för ett tag sen. Tror att det hade blivit perfekt.

Vet inte om det blir så mycket tid över för stickning nu de närmsta veckorna, det är semester och barnen är lediga från dagis i sex veckor, men därefter börjar minstingen också dagis, och jag kan börja jobba som normala människor gör dvs när barnen är iväg och slippa ha dem runt benen hela tiden. Det är inte alldeles uppskattat av alla ens kunder att alltid ha barnen med sig kan jag ju säga.

Men nu ska jag försöka att också vara lite ledig och sticka när tillfälle ges.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hope everything is well? Tried to email you a few times but no reply. I wanted to make sure you got your final SP10 package?
Your SP10 Secret Pal

Sanna sa...

Hi!
I sent you an email yesterday, I had a lot of trouble with my internet the last week. My package has arrived and i loved it all, thankyou so much,you really have spoiled me.