torsdag 27 december 2007

Hemlispaket!


Idag kom det sista paketet från min Hemlis. Helt fantastiskt. Förgarn i två olika gråa nyanser. Jag tror att jag ska sticka dessa tofflorna, som ligger som gratismönster på Ullomera.se . De ser så himla mysiga ut. Kaffe smaksatt med kardemumma fanns också i paketet - spännande. Praliner med hjortronfyllning, tranbärschoklad och en tranbärstvål. Nu när jag fotat, ska jag provsmaka. Tusen tack Ullstina för alla de fantastiska paketen du skickat.
This message is for my Swedish Secret Pal.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Kikar in och vill Önska ett Riktigt Gott Nytt År! JAg som önskar är Din förra hemlis!

Anonym sa...

Vad roligt att du uppskattat paketen! Jag blir jätteglad när jag ser din entusiasm.
Önskar dig ett riktigt Gott nytt år med många stickstunder. Och jag hoppas du får lite tid för dig själv också. Jag känner att du behöver det ibland.