onsdag 21 maj 2008

Ännu ett FO

Det känns som om det äntligen har blivit lite mer tid för stickning, eller det är nog snarare så att jag tagit mig mer tid.
Detta är en Multidirectional Diagonal Scarf , och den var verkligen rolig att sticka. Det gick snabbt, den var superlätt och den blev så himla snygg.
Jag var väldigt skeptisk till färgerna i början, men sen den väl blev klar så tycker jag de är härliga. Jag är lite tråkig för jag är så himla rädd för färger. Men jag vänjer mig nog, det är ju trots allt så att det är garner med fina färger som man fastnar för.

Garnet är Noro Kureyon i färg 184. Jag använde 3 nystan och halsduken är riktigt lång och gosig.

1 kommentar:

Carola sa...

Schnyggt! Jag tycker dock färgerna ser lite annorlunda ut på bilden än i verkligeheten, men så är det oftast. Väl?