onsdag 14 maj 2008

Spetsbytespaket

Igår kom mitt spetsbytespaket.
Ett helt underbart fantastiskt paket.
En stor härva Merinocashmere i oblekt vitt, så fantastiskt mjukt och gosigt. Matchande pärlor,
stickmarkörer, hela tre mönster på sjalar, samt ett nystan Kid Mohair.

Tack snälla Marika, jag blev jätteglad, vill helst sticka alla sjalarna nu med detsamma.

Ber om ursäkt för att jag dröjt med att tacka dig, men satt inne på barnakuten till långt in på natten igår, och orkade bara inte när jag kom hem.

Har varit på Stickcafé ikväll och det var riktigt trevligt. Tack Ingrid för att du dragit igång och håller i detta.

3 kommentarer:

Marika sa...

Jamen snälla du, sånt går före alla tack som tänkas kan!
Hoppas barnet ifråga mår bättre.

Kul att du gillar paketet, och jag hoppas du kommer njuta av att sticka med det.

Carola sa...

Vilket vackert garn! Du vet ju hur jag känner för att sticka spets, men oj, vad härligt. Jag älskar naturvitt.

Sanna sa...

Jag vet att jag kommer att njuta alldeles speciellt av den stickningen.