måndag 26 maj 2008

Tillökning i familjen

Tänk att man kan vara så här liten när man föds.
Efter en lång pärs fick Honey äntligen sina valpar. Sju stycken underbart söta små underverk.
Egentligen var de åtta men den ena var dödfödd. En av valparna är väldigt liten och svag, och jag vet inte om den kommer att klara sig, men jag håller tummarna. Hade inte alls sett fram emot detta och som ni kanske förstår så var detta helt oplanerat, men nu när valparna väl kommit tycker jag det är ganska kul.
(Blir väl tills den dan de börjar skrika och låta ordentligt) .
Mitt största bekymmer för tillfället är att hålla de andra hundarna och barnen ifrån dem lite så att de får lugn och ro.
Nä, nu måste jag gå och gosa med dem en stund.

1 kommentar:

Carola sa...

Vet inte om jag törs hälsa på dig förrän du har sålt dem!