lördag 28 juni 2008

En bra dag

Det var en underbar dag igår. Först och främst så fick jag ett jättefint paket. Var tvungen att fota det innan jag öppnade. Ett paket från Crafty Girl with ruffle ett paket ända ifrån Australien. Lite lustigt, för paketet jag skickade i detta bytet skickade jag till en annan tjej i Australien. Visst är det väl fint?

Disktrasor med temat blommor. Blommorna syns inte så tydligt på fotot, men de finns där. Detta är nog de största och tjockaste disktrasor jag nånsin haft. De känns väldigt funktionella. Jag tror aldrig nånsin jag kommer att använda en Wettexduk igen. Jag älskar verkligen mina hemgjorda trasor. Jättefina handgjorda tags skickade hon också med, och en knapp. Jättesöta.


Det som mer var bra med denna dan var att jag hann med att vara lite kreativ. En del av halsbanden jag slaktade häromdan har nu fått ett nytt liv. De blev stickmarkörer, och jag är jättenöjd med dem. Dessa är gjorda av kärnor och något slags kärnhus. Väldigt udda material måste jag säga. Såg inte det när jag köpte dem.


Dessa stickmarkörerna kommer från samma halsband. Hela fem uppsättningar med fem av varje blev det.


Här har vi halsband nummer två. Detta är också ett udda material, fiskarna är gjorda av sten. Gjorde bara en uppsättning av dessa, resten av stenarna skickade jag till USA i ett byte.

2 kommentarer:

Carola sa...

Nä, nu är det dags att uppdatera igen, S! :)

Hur är läget. Försökte ringa tidigare, men jag antar ni höll på att natta barnen. Jag har varit borta hela dagen, men tänkte vi borde ha snackats vid om stickträffen i morgon ...

Anonym sa...

Fiskarna var fina!