onsdag 25 juni 2008

Lite har jag faktiskt presterat


Ytterligare en NunoYaya disktrasa

A Single Rose disktrasa

Två scrubbies

Och en liten Cupcake nyckelring

Som sagt så har jag blivit alldeles biten av alla dessa byten, och tycker just nu att det är jättekul att sticka till just dem. Dessa sakerna är till ett disktrasebyte med två virkade eller stickade trasor. Temat skulle vara blommor på ett eller annat sätt. Den lilla Cupcaken gjorde jag för att mottagaren är tokig i dem, och samlar på dem i alla möjliga former, så det var mest en kul grej.

Eftersom jag inte besitter några större virkkunskaper ( är fortfarande i stadiet mormorsrutor) så stickade jag den.

Dessa sakerna tillsammans med lite annat smått och gott, är nu packat, skickat och befinner sig någonstans mellan Sverige och Australien.

Inga kommentarer: