torsdag 26 juni 2008

Lite nya godsaker

Ytterligare en laddning med fina band, garner och spetsar
dök ner i brevlådan igår.
Det har tagit ganska hårt på mina reserver på sistone,
så det känns kul att få fyllt på igen.
Dessa kommer från samma Swap som de jag visade häromdagen.
Här hade man två byteskompisar, så det var dubbelt så kul att vänta på dem.

Lite loppisfynd har jag också lyckats samla på mig.

Knappar kan man väl aldrig få för många av?

Speciellt inte stora knappar, är de dessutom så här snygga och billiga så är det svårt att motstå. De vita rosorna är så himla läckra, de ser inte så stora ut på bilden, men de är nästan 3 cm i diameter, och tunga. De får nog sparas till något extra fint projekt.


Ännu mer godsaker.

Gamla halsband kan man göra så himla mycket kul med, och de är ofta också himla billiga på loppisar. Jag har faktiskt redan "slaktat" dessa, och imorgon ska jag försöka göra något kul med dem, tänkte jag.

1 kommentar:

Ina sa...

åh vilka skatter! =0)