torsdag 16 augusti 2007

I`m back


Jag har varit på husvagns semester en vecka med maken, fem av våra barn och en hund. Det var en tuff vecka och jag tror aldrig att jag har sprungit och jagat barnen så mycket någon gång tidigare. Nu åter på hemmaplan skulle jag behöva en riktig semester.
Optimist som jag är tar jag stickningen med mig och tror att jag faktiskt ska hinna sticka också, men så var inte fallet och jag fick abstinens.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att börja på ett par nya sockar.
Spiralling socks för Sockamania, och abstinensen börjar släppa.
Under veckan jag var borta funderade jag lite på mitt bloggande, och kom fram till att det var dags att blogga lite på engelska också med tanke på att jag är med på så många utländska evenemang. Därför kommer jag att göra ett inlägg på engelska efter det svenska, så får jag se om det funkar.
I have been on a weeks vacation with our caravan. It was me, my husband, five of our kids and one dog. It was a hard week and I don`t think that I ever have been running after my kids that much. Now back home again I feel that I really need a vacation.
I`m an optimist and of course I brought my knitting with me, but by the end of the week I still haven`t got the chanse to knit one single stich, and guess how i feel?
The first thing I did when I came home was to start with a new pair of socks. Spiralling socks for Sockamania, and I´m starting to feel better now.
During my vacation week I thougt a lot about my blogging, and decided that it was time to start blogging in english to, and an english version will come after the swedish one, and I will see how that works. My english isn`t the best but I hope you can understand a bit of it.

1 kommentar:

Wendy sa...

Your English is very good! Hope you had a lovely holiday. We just spent a few days staying with family at the seaside and it was nice to be away.

Love the colours in the sock