onsdag 1 augusti 2007

Mina sockor har kommit

Sockorna från Stickameras sockbyte kom fram idag. Hela vägen från Danmark har de rest. Tack Hanne för de fina sockorna som passade perfekt och jag gillar verkligen färgerna. Är väldigt svag för blått. Tack även för det extra stoppgarnet och för kaffet.

Min egen stickning står alldeles stilla, fattar inte vad det är frågan om. Tar fram det och stickar ett par maskor, sen är det inte kul, så tar jag fram nästa och samma sak. Hoppas verkligen att detta är ett övergående tillstånd. Jag älskar ju att sticka och jag har massor på stickorna just nu, och världens längsta lista på sånt som jag vill sticka. Hoppas att det bara är tröttheten som spökar.

2 kommentarer:

H sa...

Godt du kan lide sokkerne ;-)

Har du en specialaftale med din postmand for det var hurtig levering :o)

Rigtig god sommer !

Varme strikkehilsner
Hanne

Sanna sa...

Ja, jag står på god fot med brevbäraren.

Ha en riktigt skön sommar du också