fredag 25 maj 2007

Många byten på gång

Jag älskar alla dessa byten som sockbyte, grytlappsbyte, Hemlis mm.
Nu är det ju verkligen full rulle med bytena på Stickameras sida. Idag har jag (efter flera dagars övervägande) anmält mig till både vantbyte, sockbyte och sjalbyte, och hoppas att jag inte tagit mig vatten över huvudet. Är lite orolig för det här med sjalen, men det är ju faktiskt 4 månader tills den ska vara klar. Tänkte faktiskt börja på den redan nu, och hoppas att min byteskompis gillar färg och material jag valt. Sockar och vantar går ju lite snabbare, under förutsättning att man inte börjar på något nytt just när första sockan är klar. Jag vet inte hur många ensamma strumpor jag har liggande som väntar på sin andra hälft, men det är väldigt segt att avsluta sånt som legat ett tag. Jag missade både sockbytet och pulsvärmarbytet förra gången, och det retar mig varje gång jag går in och tittar på alla fina bilder i galleriet. Nu vill jag också vara med. Jag hoppas att det är riktigt många som anmäler sig. Ha det så bra ute i sommarvärmen allihopa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nog tror jag att du fixar det. Själv har jag inte bestämt mig ifall jag skall vara med på sjalsbytet men jag är både med på vantar och sockor. Hoppas att du mår bra. Kramar Din hemlis